I peperoni sò assai richiesti nant'à u mercatu mundiale, in particulare in i paesi europei. In America di u Nordu, a pruduzzione di peperoni d'estate in California hè incerta per via di e sfide climatiche, mentre chì a maiò parte di a pruduzzione vene da u Messicu. In Europa, u prezzu è a dispunibilità di i peperoni varianu da regione à regione, per esempiu in Italia, u prezzu di i peperoni varieghja trà 2,00 è 2,50 €/kg. Dunque, un ambiente di crescita cuntrullatu hè assai necessariu. Cultivà u peperone in una serra di vetru.
Trattamentu di e sementi: Immergete e sementi in acqua tiepida à 55 ℃ per 15 minuti, mesculendu constantemente, smette di mesculà quandu a temperatura di l'acqua scende à 30 ℃, è immergete per altre 8-12 ore. Oppure. Immergete e sementi in acqua à circa 30 ℃ per 3-4 ore, cacciatele è immergetele in una soluzione di permanganatu di potassiu à 1% per 20 minuti (per prevene e malatie virali) o in una soluzione di acqua Prolec à 72,2% 800 volte per 30 minuti (per prevene a peronospora è l'antrace). Dopu avè sciacquatu parechje volte cù acqua pulita, immergete e sementi in acqua tiepida à circa 30 ℃.
Imbulighjate i graneddi trattati cù un pannu umitu, cuntrullate u cuntenutu d'acqua è metteli in un vassoio, copriteli bè cù un pannu umitu, metteli à 28-30 ℃ per a germinazione, sciacquateli cù acqua tiepida una volta à ghjornu, è u 70% di i graneddi ponu esse suminati dopu à 4-5 ghjorni quandu germinanu.
Trasplante di e piantine: Per accelerà u sviluppu di u sistema radicale di e piantine, una temperatura è un'umidità elevate devenu esse mantenute per 5-6 ghjorni dopu u trasplante. 28-30 ℃ durante u ghjornu, micca menu di 25 ℃ di notte, è un'umidità di 70-80%. Dopu u trasplante, se a temperatura hè troppu alta è l'umidità hè troppu alta, a pianta crescerà troppu longu, risultendu in a caduta di fiori è frutti, furmendu "piantine viote", è tutta a pianta ùn pruducerà micca frutti. A temperatura di ghjornu hè 20 ~ 25 ℃, a temperatura di notte hè 18 ~ 21 ℃, a temperatura di u terrenu hè di circa 20 ℃, è l'umidità hè 50% ~ 60%. L'umidità di u terrenu deve esse cuntrullata à circa 80%, è si deve aduprà un sistema di irrigazione à goccia.
Aggiustate a pianta: U fruttu unicu di u peperone hè grande. Per assicurà a qualità è u rendimentu di u fruttu, a pianta hà bisognu di esse aghjustata. Ogni pianta mantene 2 rami laterali forti, elimina l'altri rami laterali u più prestu pussibule, è elimina alcune foglie secondu e cundizioni di a pianta per facilità a ventilazione è a trasmissione di a luce. Ogni ramu laterale hè megliu tenutu verticalmente versu l'altu. Hè megliu aduprà una corda di vite appesa per avvolge u ramu appesu. U travagliu di poda è di avvolgimentu hè generalmente realizatu una volta à settimana.
Gestione di a qualità di i peperoni: In generale, u numeru di frutti per ramu laterale per a prima volta ùn supera micca 3, è i frutti deformati devenu esse eliminati u più prestu pussibule per evità di sprecà nutrienti è di influenzà a crescita è u sviluppu di altri frutti. I frutti sò generalmente raccolti ogni 4 à 5 ghjorni, preferibilmente a mattina. Dopu a racolta, i frutti devenu esse prutetti da a luce solare è cunservati à una temperatura di 15 à 16 gradi Celsius.
Data di publicazione: 13 di ghjennaghju di u 2025
