A serrausa u principiu di u "diagramma di entalpia-umidità" per riduce u cunsumu d'energia u più pussibule. Quandu l'autoregulazione ùn pò micca ghjunghje à l'indice HVAC stabilitu, usa apparecchiature di riscaldamentu, raffreddamentu, umidificazione, refrigerazione è deumidificazione per fàa serral'ambiente risponde à i bisogni di a crescita di e culture.
In invernu è in estate, prufittate pienamente di l'aria di ritornu interna, mantene u vulume minimu d'aria fresca, risparmiate u calore è u fretu, è riducete a perdita di diossidu di carbonu.
In cundizioni di notte invernali, quandu l'umidità relativa interna hè superiore à 90%, a serra tradiziunale hè ventilata naturalmente aprendu e finestre. A ventilazione naturale hè u risultatu di l'effettu cumminatu di a pressione termica è di a pressione di u ventu, chì hè difficiule da cuntrullà. E serre semi-chjuse aghjustanu l'attrezzatura secondu i diversi parametri meteorologichi esterni calculendu a quantità di deumidificazione. E zone secche utilizanu pienamente l'aria fredda secca esterna, cusì l'energia di refrigerazione artificiale hè risparmiata paragunata à e zone ad alta umidità.
In invernu, quandu a cundensazione di u vetru di a serra hè più grande di l'evaporazione di e culture, l'umidificazione hè necessaria in a maiò parte di i casi in a serra, è e finestre esterne sò chjuse per riduce u scambiu di calore internu è esternu.
Quandu hè necessariu u rinfrescante in estate, l'aria secca esterna hè umidificata da un isolamentu micro-nebbia per riduce a temperatura interna è aumentà l'umidità.
E tende umide ponu esse aduprate per l'umidificazione di l'insulazione è u raffreddamentu in zone secche, ciò chì pò risparmià assai l'investimentu iniziale.
In e zone calde è umide, a temperatura è l'umidità esterne sò tramindui assai alte. U raffreddamentu per evaporazione adiabatica ùn pò esse adupratu per u raffreddamentu è a deumidificazione. Hè necessariu aghjunghje moduli di refrigerazione è fonti di fretu artificiali. Quandu a capacità di deumidificazione hè grande è a temperatura di l'aria di mandata hè troppu bassa, hè ancu necessariu aghjunghje fonti di calore artificiali per riscaldà l'aria fredda.
Usu più intensivu di a terra: A lunghezza effettiva di a cortina umida di u ventilatore di serra tradiziunale hè di 40 à 50 metri. Per impedisce u cortu circuitu di l'aria, hè necessaria una distanza di 14 à 16 metri trà e duie serre. A lunghezza di a serra semi-chjusa pò esse aumentata à circa 250 metri, è l'uniformità di l'approvvigionamentu d'aria hè significativamente aumentata.
Richiesta di riscaldamentu ridotta: Per e zone aride è semi-aride, per via di u vulume di ventilazione riduttu, a superficia di a finestra hè ridutta, a penetrazione di l'aria fredda hè ridutta, u caricu termicu hè riduttu è u cunsumu energeticu hè menu.
Capacità migliorata di prevenzione di l'epidemie: A pressione positiva interna pò esse cuntrullata aghjustendu u vulume di l'aria di ritornu è u vulume di l'aria di scaricu, è si utilizanu menu pesticidi, è a capacità di prevenzione di l'epidemie hè migliorata.
Risparmiu di diossidu di carbonu: U vulume di ventilazione hè riduttu, è l'aria di ritornu hè cumpletamente aduprata, affinchì e culture possinu assorbe cumpletamente u diossidu di carbonu internu, è u cunsumu di diossidu di carbonu hè riduttu, chì hè a metà di u cunsumu di diossidu di carbonu di e serre tradiziunali.
U cuntrollu ambientale hè più precisu è cunveniente.
A serra di pumati semi-chjusaIntegra un cuntrollu ambientale intelligente è un sistema di cortina à doppiu stratu, è ottiene un risparmiu energeticu di 40% per via di una gestione coordinata di luce è calore. L'usu di a tecnulugia di recuperu di l'acqua è di i fertilizanti aumenta u rendimentu di 35% è riduce u cunsumu energeticu di 50%.
I costi di custruzzione varianu da $42-127/㎡ (struttura in acciaio: $21-43/㎡), chì coprenu u cuntrollu di u clima, i sistemi senza terra è l'automatizazione. U disignu semi-chjusu (ventilatori laterali + ventilatore à cuscinettu) assicura una ventilazione ottimale, furnendu rendimenti annuali di 30-50 kg/㎡ cù un ROI di 3-5 anni (prezzu di u pumadoru: $0,85-1,7/kg), ideale per una cultura à risparmiu energeticu.
Data di publicazione: 04-lugliu-2025
