banner di pagina

Una serra semi-chjusa chì vi pò purtà più profitti

Una serra semi-chjusahè un tipu di serra chì utilizza i principii di a "carta psicrometrica" ​​per cuntrullà precisamente e cundizioni ambientali interne, rispondendu à i bisogni di crescita di e culture. Hà una alta cuntrollabilità, cundizioni ambientali uniformi, bassi tassi di ventilazione è effetti di pressione pusitiva.
 
U sistema intelligente IoT permette u monitoraghju è l'aghjustamentu in tempu reale di parametri cum'è a temperatura, l'umidità, a luce è a cuncentrazione di CO₂ in a serra, furnendu à e culture un ambiente di crescita ottimale. Attraversu a modalità di ventilazione à pressione positiva è a cunfigurazione di camere di climatizazione, e cundizioni ambientali in una serra semi-chjusa diventanu più uniformi, prumove una migliore crescita è sviluppu di e culture. Pur mantenendu cundizioni interne stabili, e serre semi-chjuse riducenu u cunsumu d'energia è a perdita di CO₂ cuntrullendu precisamente a ventilazione. L'usu di a ventilazione à pressione positiva minimizza l'infiltrazione di l'aria fredda è a perdita di calore, migliurendu l'efficienza energetica di a serra.
serre di panda (5)
serre di panda (4)
Serre semi-chjusetipicamente adottanu un disignu à più campate, cù a lunghezza di e baie di serra chì si stende finu à circa 250 metri, aumentendu significativamente l'uniformità di a distribuzione di l'aria. L'internu hè dotatu di camere di climatizazione, ventilatori, condotti d'aria è altri dispositivi per regulà è distribuisce l'aria. A serra semi-chjusa usa camere di climatizazione per riscaldà, rinfrescà è deumidificà l'aria entrante, è pò ancu introduce CO₂. L'aria climatizzata hè poi mandata à a zona di cultura per mezu di ventilatori è condotti d'aria flessibili. Inoltre, dispositivi di sicurezza cum'è sensori di pressione sò installati in a serra per assicurà allarmi automatichi è apertura di ventilazione di u tettu in casu di pressione eccessiva.
 
Cuntrullendu precisamente e cundizioni ambientali, e serre semi-chjuse riducenu u cunsumu d'acqua, elettricità, riscaldamentu è CO₂. Furniscenu à e culture un ambiente di crescita ottimale, migliurendu sia u rendimentu sia a qualità. Un cuntrollu ambientale precisu minimizza ancu l'apparizione di parassiti è malatie, migliurendu a sicurezza è a qualità di i prudutti agriculi.
serre di panda (1)
serre di panda (2)
serre di panda (3)

Usu più efficiente di a terra: A lunghezza estesa di e serre semi-chjuse è a migliore uniformità di a distribuzione di l'aria aumentanu l'utilizzazione di a terra. Regulendu a pressione positiva interna, l'intrusione di parassiti è agenti patogeni hè ridutta, rinfurzendu e capacità di prevenzione di e malatie.

Serre semi-chjusedimustranu una efficienza energetica di 20-30% più alta paragunata à e serre cunvinziunali riducendu a perdita di calore per via di a ventilazione à pressione pusitiva. Mantenenu livelli stabili di CO₂ à 800-1200 ppm (paragunatu à solu 500 ppm in e serre cunvinziunali). L'ambiente uniforme aumenta i rendimenti di 15-30% per e culture cum'è i pumati è i cetrioli, mentre chì u disignu à pressione pusitiva blocca i parassiti, riducendu l'usu di pesticidi di più di u 50%. A struttura multi-campata cù campate di 250 metri aumenta a superficia di cultura à più di u 90% (paragunatu à u 70-80% in e serre cunvinziunali), è l'automatizazione IoT risparmia 20-40% in i costi di manodopera. U sistema di ventilazione à ricirculazione cumminatu cù l'irrigazione à goccia ottiene un risparmiu d'acqua di 30-50% è estende i cicli di pruduzzione annuali di 1-2 mesi. Ancu s'elle richiedenu un investimentu iniziale più altu, queste serre offrenu significativi benefici à longu andà, rendendule particularmente adatte per e culture à altu valore è e regioni à clima estremu.

Email: tom@pandagreenhouse.com
Telefunu/WhatsApp: +86 159 2883 8120 +86 183 2839 7053

Data di publicazione: 27 di maghju di u 2025